Ga naar inhoud

Zelf Bouw PC , hulp gevraagd .


Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb nu al enkele jaren ervaringen met computers .Ik zou nu graag eens zelf een desktop in mekaar steken.Mijn vraag voor jullie is nu , waar ik best al mijn onderdelen zou kunnen halen .Ik ben natuurlijk op zoek naar het goedkoopst mogelijk ( aangezien ik een arme student ben smile.gif ) maar toch nog enige kwaliteit ( gene zeeman ) . De Desktop zal louter gebruikt worden voor het gamen.Harde schijf moet niet groot zijn 100gb is groot genoeg , beeldscherm iets van een 19" ( moet geen flatpanel zijn) , speakers heb ik al .

Alvast bedankt voor dit te lezen

Groeten

sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beset Sacha,

Geef gerust even mee welke regio je woont, dan kijken we even of we een shop vinden die niet zo duur is.

Natuurlijk, je zegt dat je die gaat gebruiken voor te games, en dat in combinatie met 'goedkoop' is natuurlijk een beetje tegenstrijdig. Maar het is doenbaar.

Misschien even je maximumbuget meegeven zo kunnen onze expert even een model samengooien.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag rond de regio , Oostende , Sint -Niklaas , Gent , Dendermonde zijn.

Iets van een € 600 zonder beeldscherm , keyboard , ... gewoon den bak alleen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow super bedankt , echt handig.

Is er in de nabije toekomst een goeie tijd om een pc te kopen , rekening houdend met kortingen of met verlaging van prijzen.Komt er mss ook nieuwe technologie uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

of all-in-one systems in gent centrum.

Codima zou ik persoonlijk wat afraden, sinds dat steven daar weg is is de service toch een stuk minder geworden. De prijzen zijn verder niet extreem laag, dus forcom, tones & aios zou ik verkiezen boven codima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alleen om te gamen eigenlijk , 650 is niet zo erg .ik vroeg me af of al die nieuwe pc's ( processors ) windows vista nodig hebben om goed te draaien , want ik heb eigenlijk men windows xp cd hier nog liggen en heb hem maar op 1 pc geinstalleerd.Hoeveel kost een versie van vista ?

Mss kan de behuizing nog goedkoper of raden jullie dit af (koeling?), voor mij geeft het niet dat men pc eruit ziet als een kartonne doos .Vinden jullie het een groot verschil tss de deze processor en die van 199€ en tss deze grafische kaart en die van €169?De harde schijf moet voor mij geen 320 gb zijn , 120 is meer dan genoeg . Heb je geen geluidskaart nodig om iets te horen ?

Ik zal anders effe een de specs van men oude pc tonen :

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 3/8/2005, 21:45:01

Machine name: D2GTB21J

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Dell Computer Corporation

System Model: Dimension 8300

BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs)

Memory: 1022MB RAM

Page File: 272MB used, 2191MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

---------------

Display Devices

---------------

Card name: RADEON 9800 XT

Manufacturer: ATI Technologies Inc.

-------------

Sound Devices

-------------

Description: Creative SB Live! Series

Heeft de pc die je samengesteld hebt dan een tragere processor ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.