Ga naar inhoud

probleem na bullgaerd antivirus en systeem herstel kan niet uitvoeren


Aanbevolen berichten

Beste Kape;

De health software exercise assistent tabtes.32 exe, dus deze software is voorgoed weg.

Systeem herstel heeft nu EEN automatish herstel punt van 20/06 (van systeem ), en als je meer weergeven vinken, dan is EEN van 08/03 ( vanback up).

Ik heb ook veel bestanden en foto's naar buiten harde schijf verplaatst.

De pc is iets vlugger.

De vraag is = 1)de ram geheugen is maar 2GB, moet ik nog 2 GB bijsteken? de pc< 3jaar.

2)Mag AdwCleaner regelmatig uitvoeren op deze pc? of ook op anderepc?

Wat is de verschilt tussen AdwCleaner en CCleaner?

Wil je vriendelijk mijn vragen antwoorden?

Bedankt ++++ dat je mij geholpen hebt, ik zal donatie storten als dank.

Groetjes ook voor de ganse team

Srija Linna

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. voor verbeteren van de snelheid zou die extra 2 GB ram geen slecht idee zijn.

2. AdwCleaner mag je op geregelde tijdstippen eens laten scannen (wekelijks, maandelijks ... afhankelijk van hoe intensief je de PC gebruikt).

3. CCleaner en AdwCleaner hebben niet dezelfde functie, het beste is om CCleaner als standaard-cleaner te gebruiken (ook dit weer op geregelde tijdstippen, maar zeker wat frequenter dan AdwCleaner). Cleaner verwijdert zowel overbodige mappen, bestanden en registeringangen als je het zo uitvoert:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Indien je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

P.S. : en bedankt voor de donatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape.

Sorry, nog een paar vragen.

1) Welk antivirus raad je mij voor deze pc volgend jaar? of bullgaerd verder?

2)Hoe dikwijls of hoe weet ik dat ik pc-helpforum moet raadplegen voor malware handelingen zoals hier boven?

3)Dus als mijn pc fout loopt, dan is malware? als ik op tijd malwarebytes antimalware voorhand en regelmatig doe, zou dit helpen?

Groetjes

Srija Linna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antivirusprogramma is een persoonlijke keuze:wil je een betalende of een gratis versie. Ook dat kan. Als betalende is Bullguard geen slechte keuze, als gratis kan je kiezen voor Avast, AVG of Antivir.

Indien er geen merkbare problemen zijn, hoef je ons niet te raadplegen. Maar als je af en toe zekerheid wil (zonder problemen) mag je jaarlijks wel eens de situatie van de PC laten controleren.

Bij je antivirusprogramma mag je als extra Malwarebytes downloaden. Dit programma kan je dan op geregelde tijdstippen eens laten scannen (wel steeds updaten bij gebruik). Zo is de beveiliging wel voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.