Ga naar inhoud

msls31.dll probleem


Koen Verlackt

Aanbevolen berichten

Sinds dit weekend heeft mijn laptop problemen: het eerste symptoom ervan dat opviel is dat internet explorer niet meer opstart (ik heb nog versie 10 omdat de update naar versie 11 niet wil lukken). Shortcuts op mijn desktop die met IE10 werken (url) geven geen beeld meer. Ook een programma als CCleaner wil niet starten post-32134-1417705765,1022_thumb.jpg.

Als Windows Live mail opstart geeft hij volgende fout

post-32134-1417705765,1207_thumb.jpg

Ik vermoed dat ook McAfee niet meer werkt (het icoontje staat niet meer in de tray en ik krijg het programma niet gestart)

Google Chrome werkt nog wel, maar vertoont toch ook enkele visuele afwijkingen (bv in de weergave van de tabbladen als een nieuw blad geopend wordt)

Ik heb het idee dat de problemen begonnen zijn met de installatie van een windows update, bij het afloggen dit weekend gaf de computer herhaaldelijk een configuratie melding.

Windows update is echter niet meer actief

post-32134-1417705765,1397_thumb.jpg

Malwarebytes antimalware geeft geen probleem.

Hoe pak ik dit probleem verder best aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelpunt van een paar dagen gelden teruggezet en alles is weer OK

Maar wanneer de computer de updates installeert komt hij weer in dezelfde toestand terecht.

Ik heb de updates voorlopig op manueel gezet: kan ik ergens vinden welk van de updates deze problemen mogelijk veroorzaakt?

Ik vermoed dat ik ze best een voor een installeer (en telkens een herstelpunt maak voor ik er een doe)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelpunt van een paar dagen gelden teruggezet en alles is weer OK

Maar wanneer de computer de updates installeert komt hij weer in dezelfde toestand terecht.

Ik heb de updates voorlopig op manueel gezet: kan ik ergens vinden welk van de updates deze problemen mogelijk veroorzaakt?

Ik vermoed dat ik ze best een voor een installeer (en telkens een herstelpunt maak voor ik er een doe)?

Dat is inderdaad de enige methode om te achterhalen welke update voor de problemen zorgt ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.