Ga naar inhoud

[OPGELOST] chrome


jack freeman

Aanbevolen berichten

IE heeft geen beveiligingslek, het is gewoon minder veilig dan Firefox.

En FF heeft betere ondersteuning voor websites dan IE.

Vraag maar aan een expert(Leroy?), hij weet waar hij over praat.

En Firefox is wel sneller in alle tests, laad maar eens gmail met IE en dan met FF, je ziet het verschil wel.

Het is gewoon ieders persoonlijke keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE is inderdaad minder veilig dan firefox

ik kan ook wel uitleggen waarom de ondersteuning brak is...

omdat microsoft standaard IE levert op de systemen gebruiken heel veel mensen (vooral beginners) dit programma.

maar omdat ze daar de nare gewoonte hebben om zichzelf NIET aan de standaard te houden moeten programmeurs flink wat moeite doen om alles goed te laten werken, zowel in firefox als in IE als in andere browsers.

momenteel scoren Opera en Firefox het beste in de tests als het gaat om het renderen van websites naar de standaard.

IE doet het hier heel slechts en haalt amper 50%

firefox is wel degelijk sneller dan IE, als je het maar goed gebruikt (als je het kaal, dus zonder plugins, gebruikt is het sowieso sneller)

ook vreegt firefox minder van je computer, dus een lagere belasting.. en dat is ook wel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sorryhiervoor

Ja, dat klopt allemaal. Maar, mijn keuze blijft IE. Ik vindt namelijk dat IE toch sneller gaat dan FF. In het starten van het programma enzo. Dus niet het laden van de pagina's. Bij het laden van de pagina's zou idd. FF sneller zijn. Maar, dat maakt mij niet. IE is voor mij meer dan genoeg. En van die website standards, IE8 ondersteund al een hele boel meer standards dan IE7 of lager! Dus, MS is bezig met het integreren van de standards in hun IE browser. Maar, de keuze blijft echter nog altijd aan jouw om te kiezen welk browser jij het liefst hebt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.