Ga naar inhoud

[OPGELOST] chrome


jack freeman

Aanbevolen berichten

Chrome vraagt bij de installatie van welke browser de favorieten en instellingen moeten overgenomen worden.

Nadien kan je via het menu "instellingen" nog bladwijzers importeren van andere browsers.

Chrome heeft weinig opties die je zelf kan instellen.

Firefox kan je veel meer personaliseren en zal daardoor iets handiger zijn in gebruik maar Chrome is en tikje sneller.

Met Chrome kan je ook anoniem surfen. Dit wil zeggen dat er op je pc geen sporen achterblijven (tijdelijke internetbestanden, geschiedenis,...) van welke sites je bezocht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Yannick Chrome iets te "simpel " vind, allez dat vind ik toch.

Firefox heeft naar mijn weten meer functies dan Chrome, en Chrome loopt bij veel vast.

Gmail laden gaat wel een stuk sneller dan bij Firefox, maar dat zal wel niet toevallig zijn.

Gewoon proberen zou ik zeggen, en misschien ineens Avant Browser proberen, dat is mijn favoriet.

Sneller dan Firefox en beter in gebruik etc, ja met IE moet je niet vergelijken dat komt helemaal beneden in mijn lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo aarondk1 , avant browser ziet er inderdaat niet slecht uit , ik denk dat ik ze allemaal eens ga uit proberen en zien wat mij best bevalt , bedankt voot je input

groetjes jack:viking:

Van Avant Browser verwacht ik binnekort een nieuwere versie van..

Ja inderdaad, gewoon testen , dan weet je het vanzelf.

Eén tip, download ze niet allemaal tegelijk maar één voor één.

Anders word het onoverzichtelijk enzo :s

Safari is ook nog een browser gemaakt door Macintosh, dit vind ik persoonlijk rommel, maar die kan je ook proberen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind firefox gewoon erg prettig werken omdat ik daar allerlei plugins op kan zetten.

waarschijnlijk zal chrome deze functie volgend jaar ook gaan leveren, en dan zal ik chrome waarschijnlijk ook wel meer gaan gebruiken.

en aaron, het is niet dat het te simpel is, want als je goed kijkt zie je dat het eigelijk wel heel vernuftig is wat ze allemaal gedaan hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sorryhiervoor

Mijn keuze gaat nog altijd naar IE! Veel mensen spreken hier over een beveiligingslek. Wat helemaal geen waar is, en dan FireFox sneller is ook niet zo! Je kan dat zelf testen! Kijk eens op welk browser een website het snelst laat! En dan ook nog, de meeste website's ondersteunen IE, maar geen FF. Wat dan ook al een nadeel is voor FF. En dat beveiligingslek weet ik echt niet hoe sommigen daarbij komen. Maar, iedereen heeft z'n eigen keuze natuurlijk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.