Ga naar inhoud

Internet


Gast kieken10

Aanbevolen berichten

Open je apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor "Netwerkadapters".

Klik nu met rechts op je draadloze netwerkadapter (Qualcomm Atheros AR948) en kies voor "Eigenschappen".

In het kleinere schermpje dat zich nu opent kies je bovenaan het tabblad "Energiebeheer".

Indien er een vinkje staat bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" mag je dit vinkje weghalen ... bevestig het wijzigen van deze instelling door onderaan op "OK" te klikken alvorens je je apparaatbeheer sluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kieken10

@fcbbrugge, ja hoor is aangevinkt, ik heb het sedert update naar 8.1

- - - Updated - - -

Open je apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor "Netwerkadapters".

Klik nu met rechts op je draadloze netwerkadapter (Qualcomm Atheros AR948) en kies voor "Eigenschappen".

In het kleinere schermpje dat zich nu opent kies je bovenaan het tabblad "Energiebeheer".

Indien er een vinkje staat bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" mag je dit vinkje weghalen ... bevestig het wijzigen van deze instelling door onderaan op "OK" te klikken alvorens je je apparaatbeheer sluit.

[ATTACH=CONFIG]32741[/ATTACH]

was uitgevinkt hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in je netwerkcentrum naar "Adapterinstellingen wijzigen", klik met rechts op de draadloze netwerkadapter en kies voor "Eigenschappen".

Heeft het weghalen van het vinkje bij "Internet Protocolversie 6 (TCP/IPv6)" een positieve invloed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kieken10

niet te vlug ik moet het eerst nog ondervinden é, het zal een verkeerde instelling zijn vrees ik

toch alvast mijn hartelijke dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.