Ga naar inhoud

filmpjes op Linux mint Petra


Aanbevolen berichten

Misschien is dat niet zo erg, wat wel belangrijk is, is dat men de applicatiebalk van ViewTube kan zien bovenaan elk filmpje dat men wil afspelen, zodat u kan kiezen in welk formaat.

Kan u die balk zien als u een filmpje wilt afspelen en kan u er ook mee werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas, het werkte niet. Het was zelfs zo dat Youtubefilmpje die tot dan toe wel werkten het nu ook niet meer deden. Ik heb de Firefox dus weer in de oude toestand terug moeten zetten. U kunt het ook niet helpen. Evenzogoed bedankt voor alle moeite die u voor me gedaan heeft. Gegroet. Rob Engelsman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig, ik kan zo op het eerste gezicht niet veel meer doen dan gokken voor wat de oorzaak kan zijn.

Hopelijk zijn er anderen die u beter kunnen helpen.

Als je geen schrik hebt om het in het Engels te vragen op het Ubuntu forum kan u het daar eens proberen: Ubuntu Forums je moet je wel eerst inschrijven.

En anders is er ook nog een Nederlandstalig Ubuntu forum: Ubuntu Nederlands - Forumindex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er vanuit dat je gewoon geen juiste videodrivers hebt geïnstalleerd.

Probeer eens te zoeken in het (start)menu naar: 'additional drivers'

Als het goed is zou je ongeveer zo'n scherm moeten krijgen

http://www.electrobucket.com/wp-content/uploads/2013/04/Software_Sources.png

In dit scherm staat er hoogstwaarschijnlijk iets over 'proprietary drivers' bij de naam van jouw videokaart. Probeer die drivers eens te installeren en kijk of er verbetering is.

Het kan zijn dat er meerder bolletjes zijn zoals deze afbeelding

http://i.stack.imgur.com/TNtHQ.png

Dat maakt niet uit, zet dan even het screenshot hier of probeer op internet te zoeken welke jij moet hebben. Vaak staat op internet wel welke voorkeur hebben, voor welke doelen.

aangepast door leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.