Ga naar inhoud

spel blijf op en moment stil en ik kan niks meer doen bij de pc


rd1988

Aanbevolen berichten

Ik heb je in bericht 7 de link doorgegeven om versie 337.88 te installeren waarop jij de reactie plaatst dat je al een recentere versie geïnstalleerd had.

Maar dat kon enkel de beta zijn.

Nu vraag je of je die mag installeren.

Welke driver had jij dan geïnstalleerd? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je in bericht 7 de link doorgegeven om versie 337.88 te installeren waarop jij de reactie plaatst dat je al een recentere versie geïnstalleerd had.

Maar dat kon enkel de beta zijn.

Nu vraag je of je die mag installeren.

Welke driver had jij dan geïnstalleerd? :hmmmm:

ik heb op nvidea de versie da jij gezecht heb ik geinstalleerd maar ik heb ook gisteren gezien op nvidea dat daar al en nieuwe beta versie is de versie 340.43 beta versie ????

die nog niet nemen dan die beta versie ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik willen weten wat het resultaat is? Heb je het probleem nog?

resultat om 13 van de finisch op het spel paf terug vast gelopen ik moest de programma stopen maar ik heb dan teruf die driver met die link van u terug op de pc geinstalleert maar ik heb iet gevonden ik heb via DXDIAG gezien dat mijn datum van de versie 20/05/2014 en ik heb de nieuwe via uw link vaandag zo juist nog geinstalleerd ik wet niet hoe da komt ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weer vaandag geprobeert nu kanik het spel uit spelen maar dan als ik mijn spel gedaan hebt da komt en error

Microsoft Visual C++ Runtime Error Library

Ga naar deze link en installeer Microsoft.Net Framework 4.5 indien nog niet geïnstalleerd.

Voer ook onderstaande uit.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.