Ga naar inhoud

Nieuwe Laptop € 700 voor Student


Aanbevolen berichten

Heey ^^,

Ik ben van plan naar de hoge school te gaan en moet hiervoor een Laptop aankopen, nu kan ik dit via school doen maar ik ben niet te vrede met wat je krijgt voor € 860. Nu ben ik al 2 weken aan het zoeken maar ik wordt overhoop gegooid met laptops die redelijk goed zijn. Ik heb enkele eisen die ik graag, niet verplicht, maar graag zou willen hebben:

Full HD (1980x1200), 17,3 Inch (dit is voor pure luxe aangezien ik thuis een 23 inch scherm heb, dus dit zou geen probleem zijn)

8 Gb ram

Intel Core i5-3230M Of gelijkaardig

minstens 750 Gb HDD

Een betere grafische kaart als Geforce GT 640

Dit zijn al enkele die ik heb gevonden maar niet echt zeker over ben of ze wel goed zijn om een beetje fatsoenlijk om op te spelen:

lenovo IdeaPad G510

TOSHIBA Satellite C70-A-17C

ASUS R510LD-CN021H

HP Pavilion 17-E125ND

Ik hoef geen SSD, maar ik zou toch graag willen dat ik toch een beetje kan gamen hiermee, daarom weet ik vaak niet welke Grafische kaart ik moet pakken bij een laptop. Ik weet dat laptops niet gemaakt zijn om te gamen maar ik zou toch wel enkele spellen zoals DOTA 2, League Of Legends, Call of duty willen spelen op redelijk normale settings.

Met vriendelijke groeten

Loco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel de GT710M, GT820 en HD 8670M (de drie laatste modellen) zijn erg aan elkaar gewaagd. De eerste is iets zwakker.

De Asus heeft een kleiner, maar wel iets scherper scherm. De HP daarentegen heeft een grootte van 17 inch en heeft extra opslagcapaciteit en veel werkgeheugen.

Lichtere en recentere games afspelen om medium settings zal voor de drie laatste laptops geen probleem vormen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.