Ga naar inhoud

Server ?


Aanbevolen berichten

Wat ik zie in jouw screenshots (ook al is het wat lastig te lezen) is dat je harde schijf af en toe pieken heeft waar hij 100% gebruikt wordt. Dit kan lees- en schrijfbewerkingen betreffen. Ik denk dat je de problemen hebt tijdens de piek van je harde schijf.

Aan je processor of werkgeheugen kan het al niet liggen zo te zien.

Wil je eens met HDtune je harde schijf testen op fouten. Graag even een screenshotje plaatsen van de tabbladen: "Benchmark" en "Error scan". Bij de tabbladen is er een 'start'-knop. Hiermee start je de test.

Graag één tegelijk laten uitvoeren en de screenshotjes even plaatsen.

- - - Updated - - -

Verder wil ik wel opmerken dat je erg veel objecten hebt. Als je een leeg project begint, heb je er dan ook last van? Of alleen wanneer er zoveel objecten in je werkblad in SketchUp aanwezig zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch echt dat er wat mis is met één van je harde schijven. Wil je alsnog even hetgeen uitvoeren wat ik in een vorig berichtje had voorgesteld?

Wil je eens met HDtune je harde schijf testen op fouten. Graag even een screenshotje plaatsen van de tabbladen: "Benchmark" en "Error scan". Bij de tabbladen is er een 'start'-knop. Hiermee start je de test.

Graag één tegelijk laten uitvoeren en de screenshotjes even plaatsen.

Je kunt HDTune downloaden door op HDTune te klikken in bovenstaande quote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.