Ga naar inhoud

nieuwe bureaustoel


Aanbevolen berichten

Ik zou de aankopen spreiden en eerst de headset aankopen zodat je deze kan meenemen naar de winkel, zo weet je zeker dat bijvoorbeeld de kabel niet hindert als je op de stoel zit. Belangrijk is ook dat je de afstand van de grond tot de onderkant van je werkblad (thuis) weet ... als je een meter meeneemt naar de winkel kan je een vergelijkbaar bureaumeubel uitzoeken om dan ter plaatse diverse stoelen te proberen.

Ergonomie is ook belangrijk, zeker als je een aantal uren per dag voor je PC gaat doorbrengen ... als je ergonomie koppelt aan zitcomfort, kwaliteit en onderhoudsvriendelijkheid dan ben ik ervan overtuigd dat je budgettair op een te laag (lees: véél te laag) niveauzit: de aankoopsom zal dan al gauw eerder de €700 benaderen dan de vooropgestelde €70.

Hou ook rekening met de wieltjes: zorg ook hier voor een goede kwaliteit zodat deze de vloer niet beschadigen thuis, ik denk hier bijvoorbeeld aan een parketvloer.

Succes met de aankoop !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.