Ga naar inhoud

kopiëren, plakken, verplaatsen grote bestanden problemen


fatman

Aanbevolen berichten

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je bent heel zeker dat je met HDTune en Seatools die bewuste schijf gecontroleerd hebt en dat er geen fouten gevonden zijn?

Met HD Tune ook geen fouten, van alle progjes inclusief schijf controle van Windows geen fouten, Seatools heb ik niet gebruikt, ik heb ook een sterk vermoeden dat het een software of register fout is en ben er ook bijna 100% zeker van dat met de schijf niets aan de hand is, vroeger maakte ik weleens een BackUp van het register helaas doe ik dit niet meer, ook terug zetten , systeem herstel, geeft geen oplossing.

Windows herstellen via de installatie schijf hielp ook niet, ik heb van mijn zoon een interne HD geplaatst ipv van mijn F schijf ook daarmee had ik hetzelfde probleem, er zal niets anders opzitten dan Windows opnieuw te installeren.

Ik wacht nog even af.

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je bent heel zeker dat je met HDTune en Seatools die bewuste schijf gecontroleerd hebt en dat er geen fouten gevonden zijn?
Ik heb er enkele geprobeerd die gaven geen fouten, maar die twee heb ik niet geprobeerd ffff morgen of ik ze ergens kan vinden, Freeware ??

bedankt.

Dat is wel heel straf, in je andere topic heb je vermeld dat je HDtune had uitgevoerd. :hmmmm:

Onderstaande komt uit je andere topic.

Voer onderstaande eens uit op de schijf met de F en G partitie.

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Heb HD Tune erop los gelaten maar alles pico bello in orde, even later was de G (partitie 1) schijf weer verdwenen, de F (partitie 2) was wel te zien, HD Tune er weer op losgelaten maar dat ging niet omdat HD TUNE de hele schijf niet kon vinden terwijl het F gedeelte zichtbaar was in de verkenner en normaal bruikbaar was. Op nieuw opgestart, computer helemaal uit, en alles was er weer.

Je zou nog een herstelpunt kunnen terugzetten naar een moment dat je geen problemen had.

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

CCleaner gebruik ik al sinds het bestaan hiervan, en wel elke avond als ik de PC afsluit.

bedankt voor het antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.