Ga naar inhoud

Chrome reageert traag


Gerda1962

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Alleen in Chrome. Bij de zoekmachine, bij het typen daarvan in de zoekregel bij Gmail, overal eigenlijk.

Ik heb verder alleen Internet Explorer en daar is het niet. Nergens in. Heb dat gechecked. Heb AdBlock Plus uitgezet in Chrome en ook alle andere Apps, is weer hetzelfde als voorheen. Wordt er moedeloos van. Ik vind IE waardeloos, maar als het zo moet dan schakel ik weer terug naar IE of ga over naar Firefox :-(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de vertraging enkel optreedt bij Chrome, zit het probleem hoogst waarschijnlijk bij chrome zelf en niet bij de pc.

Uitbreidingen uitzetten, chrome resetten of herinstalleren hebben niet geholpen.

Chrome wordt automatisch bijgewerkt en dus heb je altijd de nieuwste versie.

Ik gebruik chrome ook af en toe maar ik heb geen probleem.

Mijn ideeënbus (en mijn duim) zijn leeg :dong:

Je kan best overstappen op Firefox en regelmatig chrome nog eens opstarten en testen.

Misschien dat bij de volgende update het probleem verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik weet het ook niet meer. Zal Firefox downloaden en kijken of het daar wel goed mee gaat. Tot zover heel erg bedankt!! Top. Jammer dat het nog niet is opgelost. Maar super bedankt voor de hulp in ieder geval.

Mvgr,

Gerda

Aangezien de vertraging enkel optreedt bij Chrome, zit het probleem hoogst waarschijnlijk bij chrome zelf en niet bij de pc.

Uitbreidingen uitzetten, chrome resetten of herinstalleren hebben niet geholpen.

Chrome wordt automatisch bijgewerkt en dus heb je altijd de nieuwste versie.

Ik gebruik chrome ook af en toe maar ik heb geen probleem.

Mijn ideeënbus (en mijn duim) zijn leeg :dong:

Je kan best overstappen op Firefox en regelmatig chrome nog eens opstarten en testen.

Misschien dat bij de volgende update het probleem verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We doen ons best maar we weten ook niet alles en soms kunnen we het probleem niet oplossen.

Als het probleem zich voordoet bij een programma, proberen wij wel een alternatief aan te bieden en in het geval van een browser is dat niet moeilijk :-)

Probeer het even met Firefox en hou de chrome updates in de gaten.

Laat maar weten of Firefox je bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox werkt bijna hetzelfde als Chrome en bevalt tot nu toe prima. Geen haperingen, dus ligt het aan Chroma.

Thx tot zover!!!

We doen ons best maar we weten ook niet alles en soms kunnen we het probleem niet oplossen.

Als het probleem zich voordoet bij een programma, proberen wij wel een alternatief aan te bieden en in het geval van een browser is dat niet moeilijk :-)

Probeer het even met Firefox en hou de chrome updates in de gaten.

Laat maar weten of Firefox je bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.