Ga naar inhoud

[OPGELOST] foto's sorteren


Gast jan3

Aanbevolen berichten

Ik hoop, dat ik bij het juiste onderwerp zit. Dit is namelijk mijn eerste bericht; vandaar.

Ik heb vakantie foto's in de volgende volgorde eerst Parijs daarna Bordeaux enz.

Als ik de foto's titels geef komen eerst de foto's met een B(ordeaux) en daarna met een P(arijs). Is er een manier om ze weer op de juiste volgorde te krijgen.

Ik gebruik Vista en heb het geprobeerd met fotogalerie en met de map afbeeldingen.

Bedankt voor de moeite.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden, maar dit had ik zelf al uitgevonden.

Het is wat gecompliceerder.

De volgorde waar ik op vakantie ben geweest is achtereenvolgens b.v. plaats C -A - G- E- Z - V.

Als ik de foto's de titel C -A- enz. geef ben ik de volgorde van mijn vakantie kwijt.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden, maar dit had ik zelf al uitgevonden.

Het is wat gecompliceerder.

De volgorde waar ik op vakantie ben geweest is achtereenvolgens b.v. plaats C -A - G- E- Z - V.

Als ik de foto's de titel C -A- enz. geef ben ik de volgorde van mijn vakantie kwijt.

Jan

dit had je eerst niet vermeld he :P:laugh:

ik sluit me aan bij kape, tenzij iemand nog een betere oplossing weet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik het jaartal van de vakantie voor je locatie.

Binnen een 10tal jaar is het ook leuk om dan nog te weten wanneer je nu juist naar parijs geweest bent (zeker als je er nog een paar keer naartoe zou gaan).

Dan alfabetisch sorteren, en je hebt extra info staan die eigenlijk zéér praktisch bruikbaar is om het in de juiste volgorde te sorteren.

dus vb;

2004 - Parijs - Zwemmen in de seine

2005 - Spanje - Ik vs een stier...

(naargelang hoe avontuurlijk je bent :+)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik het jaartal van de vakantie voor je locatie.
Dat is een handige methode om overzicht te houden over de vakanties, maar lost het probleem van TS niet op. Want met alfabetisch sorteren nà het vakantiejaar komt hij/zij weer tot dezelfde situatie : dat ook de bezochte plaatsen alfabetisch gesorteerd worden ... en dat was nu nét niet de bedoeling :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.