Ga naar inhoud

lettertype aanpassen outlook express


Gast Chantal De Vos

Aanbevolen berichten

Gast Chantal De Vos

:) hallo ik ben nieuw op dit forum

en heb meteen al een vraagje voor jullie bollebozen sinds kort kan ik outlook express bij opmaak het lettertype niet meer aanpassen ik krijg dan een foutvenster dat er een error is ?

weet iemand hoe het zou komen en vooral hoe het kan hersteld worden?

hartelijk dan en de groetjes

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens even of je in OE een ander standaard lettertype kan instellen. Dat doe je via Extra -> Opties -> tabblad Opstellen -> vak Berichtlettertype bij E-mail ... en daar kiezen voor een ander lettertype dan het huidige. Opslaan. En dan terug in je berichten proberen of je dan wel het lettertype kan wijzigen zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal De Vos

nog steeds hetzelfde probleem ik kan nog na de andere instelling van lettertype kiezen geen wijziging via opmaak instellen

het foutbericht dat ik krijg is het volgende

" er is een fout in dit dialoogvenster opgetreden

fout : 501

toegang geweigerd

toch bedankt voor je sugestie:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je probleem nagespeeld in OE en ik kom uit op dezelfde foutmelding in "opmaak". Vreemd is bovendien dat de foutmelding in zijn blauwe bovenbalk verwijst naar Internet Explorer en niet naar Outlook Express. En blijkbaar kan je - na wat Googlen - nog wel wat OE-gebruikers vinden met hetzelfde probleem ... en - helaas - allemaal zonder een oplossing.

Vraagje : kan je het lettertype niet wijzigen in de "werkbalk opmaak" nét bovenaan het tekstvak ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal De Vos

dank je hoor Kape dat is raar hé, maar goed via : extra - opties - opstellen (geloof ik kan ik het lettertype wel veranderen meestal gaat het juist om de punten te vergroten

in alle geval heel hartelijk bedankt ik had er nog niet aan gedacht om te googelen met de fout 501

groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal De Vos

nee jong de via de beeld werkbalk opmaak werkt het ook niet maar de instelling via opties blijven wel voor alle nieuwe mails dat is het bijzonderste

als er nog zovele zijn met hetzelfde probleem zal het wel niet aan mij liggen denk ik en moet ik er me bij neerleggen :bawling:

dank kape voor de geboden hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.