Ga naar inhoud

Help ons je account beter te beschermen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Asus

Allereerst erg bedankt voor jullie hulp hier. Ondertussen is de klus geklaard en werkt de pc tot nu toe perfect. IK veronderstel wel dat ik mij nog een resem update zal mogen verwachten.

Help wel nog een vraagje... Door het terugzetten, zit ik terug met die gratis McAfee... ik denk voor 2 maand. Dat had ik eraf gezwierd, maar nu merk ik dat men windows defender niet actief is en ik krijg hem ook niet meteen actief aangezien er in het scherm ook geen mogelijk is dit aan te klikken.

Jij soms een idee? of ben ik eventueel beter af met een andere gratis virusbeschermer?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem deze info eens door voor het volledig verwijderen van McAfee.

Windows Defender onder Windows 8 is niets anders dan Microsoft Security Essentials en da's de antivirus die zowat het slechtst uit alle tests komt.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Avast Free ... wees tijdens de installatie alert voor het mogelijk ongewenst mee installeren van Google Chrome en het feit dat men je zal willen afleiden naar de betalende versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!! Avast is gedownload.. de pc lijkt beschermd!

Als dit zo doorgaat begin ik ook nog op dit forum :D Nee serieus, een normale mens kan dit toch allemaal niet meer zonder hulp he?!

Oef! Ik denk dat we er ver zijn zeker nu?

Alvast nogmaals bedankt hoor voor de hulp

- - - Updated - - -

nog 1 vraagje:dien ik op Avast ook + firewall toe te voegen als optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, je laptop staat er nu weer bij zoals op de dag van aankoop ... je vertrekt dus weer met een 100% propere lei, het is nu aan jou om die lei ook proper te houden in de toekomst ... :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.