Ga naar inhoud

stuurprogramma voor microsoft wpd beveiligde opslagwachtwoord


LudoVL

Aanbevolen berichten

Die info op de afbeelding is weeral zeer moeilijk te bekijken maar het gaat hier volgens mij over een netwerk.

Wat staat er dat icoon vermeld?

Maak eens een printscreen van apparaatbeheer en plaats die in je volgend bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Die afbeelding is niet van apparaatbeheer, via configuratiescherm vindt je ook apparaatbeheer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik begin te vermoeden dat het van een toestel is dat met een USB aangesloten is op mijn PC. Het is namelijk zo dat ik mijn 3 printers niet aanzet als ik ze niet nodig heb. Alleen de toestellen die ik op dat moment gebruik, worden 'aan' gezet.

Zou het kunnen dat het dààr mee te maken heeft!?

[ATTACH]34841[/ATTACH]

Ik heb tot hiertoe vastgesteld dat er verder geen problemen met mijn computer zijn. Als er geen oplossing is, dan ga ik het hier voorlopig bij houden.

Ik wil je oprecht danken voor het werk dat je voor mij verricht hebt. Ook zonder oplossing. een dikke MERCI !!!!

apparaatbeheer.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens in apparaatbeheer op stuurprogramma voor Microsoft......... met de rechtermuisknop en kies stuurprogramma bijwerken...

Wat levert dat op?

Ook kan je indien probleem niet opgelost weeral via rechtsklikken kiezen voor installatie ongedaan maken, herstart dan je PC.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.