Ga naar inhoud

Laptop HP G7000


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Blijkt dat je op een laptop met Vista Home premium niet kan werken met Nero 7 als opname apparaat (wave editor).Moet je hiervoor een externe geluidskaart aansluiten?

Tweede vraagje, ondersteunt W XP al een quad processor of in het voordeligere geval een dual processor.Wil uiteindelijk naar een upgrade van miijn moederbord en CPU.Welke videokaart geeft me een beter rendement voor het bewerken en renderen van video?Bedankt voor de goede raad.:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nero 7, inclussief de Wave editor draait prima op de HP G7000 laptop van m'n ouders.

Wel moet je in de instellingen van Nero opgeven dat je wel degelijk de ingebouwde geluidskaart wilt gebruiken.

Ik heb een computer met een Core 2 Duo processor, en XP kan hier prima overweg. Spijtig genoeg kan de "normale" XP versie niet overweg met de 4GB ram geheugen die er in steekt. Voor zo veel RAM heb je een 64bit besturingssysteem nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de laptop dacht ik het al dat ik iets over het hoofd gezien had,kijk dus de instellingen na dan zal het wel lukken,bedankt.Voor de desktop zal ik waarschijnlijk dus moeten overschakelen naar Vista met de 64bits versie om sneller te kunnen werken met videobewerking en een nieuw moederbord en de rest.Grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar die is ten stelligste af te raden aangezien die vrij slechte driverondersteuning heeft van de andere hardwarefabrikanten. De XP 64 zelf is goed, maar de fabrikanten hebben er voor het overgrote deel geen drivers (of toch geen goede) voor uitgebracht omdat maar weinig mensen deze xp 64bit gebruikten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.