Ga naar inhoud

dvd koppieren duurd nu 2 uur


krt670

Aanbevolen berichten

Hoi,voor dat ik mijn laptop herinstalleerde met xp,kon ik een dvd koppieren op 30min,

Nu na de herinstallatie doet hij er plots 2 uur over,en ik weet niet wat het probleem is,ik schrijf nog altijd met clonedvd en met met mijn externe phillips spd300cc

Krijg ook steed de melding als ik hem inplug ,,dit usb apparaat kan sneller werken als u hem aansluit op snelle usb 2.0 poort,en die melding kreeg ik voor de herinstalatie niet

Kan iemand mij wat tips geven,wat het probleem kan zijn? Thank's

Grtjs Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk is het gewoon een probleem van de USB poorten.

USB drivers updaten kan via "apparaatbeheer"

Je gaat naar apparaatbeheer en opent de lijst met usb controllers.

Voor elke lijn doe je het volgende.

Dubbelklikken en dan de tweede tab (driver of stuurprogramma) openen.

Dan op de tweede knop (update of bijwerken) klikken.

Je krijgt dan de boodschap dat de driver bijgewerkt is ofwel dat geen nieuwere versie beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan rest er nog de BIOS instellingen.

Ga eens in je BIOS rondneuzen naar instellingen voor USB en zet die op auto of op mix ofzo. De juiste plaats en settings verschillen van Bios tot Bios; daar kan ik dus niet bij helpen.

Gewoon alles eens bekijken en gezond verstand gebruiken. Voor je wat verandert wel eerst de originele waarde noteren om achteraf eventueel terug te zetten.

Meestal staat er in de documentatie van je moederbord een sectie over het Bios en de meest voorkomende (of alle) instellingen en wat uitleg waarvoor ze dienen. Misschien dat eerst eens doornemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.