Ga naar inhoud

Packard Bell ONETWO M3700 valt vaak uit


claudjepaudje

Aanbevolen berichten

Hoi claudjepaudje,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Jouw Packard Bell ONETWO M3700 is dringend toe aan een interne onderhoudsbeurt.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken … nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip om de pc schoon te maken. Deze had ik al eerder gezien op het forum.

Echter is het zo dat in een alles in 1 pc heb, en de achterkant kan er moeilijk of slecht vanaf.

Dit weet ik doordat kennissen dezelfde pc hadden waarbij de lamp defect was. Deze pc hebben we opengemaakt en dat viel zeker niet mee.

Vandaar dat ik mijn vraag hier stel..bij een gewone pc gaat me dat vast en zeker lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, het zijn geen gemakkelijke PC's om aan te werken ... hieronder plaats ik een filmpje, het gaat over het upgraden van het RAM-geheugen maar je kan er goed in zien welke handelingen je moet uitvoeren om de PC te openen.

Een andere optie is het ontstoffen laten uitvoeren door een PC-hersteller ... je moet dan rekenen op een kostprijs van zo'n € 30.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.