Ga naar inhoud

Internet Explorer


Reintje

Aanbevolen berichten

Dag Reintje,

Het zou té gek zijn dat je vriend met een dergelijk (vermoedelijk simpel op te lossen) probleem naar een PC-boer zou stappen. Dat is niet alleen onnodig, maar gaat hem ook nog een flinke duit kosten. Registreren op PC Helpforum zou normaal niet kunnen geblokkeerd worden door de problemen die hij heeft. Mocht dat wel het geval zijn, dan kan hij op geen enkele website inloggen en dat staat nergens vermeld als onmogelijk. Het blijft nog steeds het beste dat hij zich registreert, zodat we hem rechtstreeks kunnen helpen en het niet steeds via jou moet gaan. Want uiteindelijk is het zijn PC die we onder handen moeten nemen.

De gemelde problemen zijn perfect oplosbaar via ons forum ... alleen moet je vriend zich dan wel eerst registreren ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen Kape

Dat jullie één van de beste forums zijn is hier alweer bewezen,hoe jullie de leden niet in de steek laten waardeer dit ten zeerste:top:

Ik heb ook ooit eens met dergelijk pcprobleem gezeten en jullie hebben dit perfect opgelost,daarom dring er er op aan bij onze vriend

om zich hier ook aan te melden.Maar ik denk dat hij het allemaal een beetje moe is,(76jaar)zijn laptop,(Windows 8.1,is 4jaar oud) is al driemaal in de winkel geweest,de problemen begonnen

met Updates van windows,zijn pc blokkeerde aan de zevende update,hij moest dan opnieuw de pc starten en na enkele updates begon die terug te blokkeren

ze hebben er dan een backup opgezet,kon toen niet meer in configuratiescherm de emails kwamen dubbel binnen enz...

Ik weet ook wel dat hetgene hij nu voor heeft daar niks mee te maken heeft,maar een soort virus zeker?

Ik zal hem alleszins vandaag nog contacteren en horen wat hij van plan is.

Nogmaals 1000x bedankt Kape:adore:

Beste groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape

Ik laat ff weten als dat onze vriend zich wel heeft kunnen registreren,maar gaat niet verder,

hij vind een forum moeilijk,kan het logje niet plaatsen,enz....

Ik wou helpen door met zijn gegevens in te loggen op het forum maar geraakte zelf in de problemen

kon niet meer inloggen en moest herhaaldelijk een nieuw paswoord aanvragen,

maar is uiteindelijk toch gelukt:top:

Nogmaals mijn hartelijke dank:adore:

Groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer ... maar dan kunnen we niet meer verder als betrokkene dat zelf niet wil. Wij willen hem - bij het handje - door de procedure leiden, maar dan moet er eerst wel een berichtje van hemzelf verschijnen. Wij vinden het posten op ons forum niet meteen zoooooo moeilijk, maar hebben er uiteraard begrip voor dat andere mensen dat wél vinden. Dan kunnen we niet anders dan je vraag hier afsluiten ... ondanks onze suggesties om het toch maar te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape

ik wil hier nog vlug iets aan toevoegen.

Inderdaad,het forum is zéker niet moeilijk,en is voor iedereen de eerste keer,

vind het ook jammer,zeker omdat ik weet dat jullie onze vriend goed zouden begeleiden

en helpen waar het kan,maar het zij zo.

Nog véééééél dank hoor:adore:

Groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.