Ga naar inhoud

zwart beeldscherm


tijgersander

Aanbevolen berichten

Goede dag iedereen ik hoop dat er iemand kan helpen was ik heb een probleem ik heb een Asus laptop nog geen jaar en de beeld scherm blijft nu hangen op zwart beeld eerder deze week ook last gehad maar na hele lange tijd ging die wel aan nu niet meer lampjes beneden knipperen en de laptop maar soms veel geluid en soms is die stil met opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel de laptop uit.

Verwijder alle aangesloten apparaten en geheugenkaarten.

Verwijder de stroomadapter van je laptop en verwijder dan ook de batterij.

Druk op de aan/ uit knop en houd die een 15 seconden ingedrukt.

Dan sluit je enkel de stroomadapter terug aan.

Schakel de laptop terug in.

Lost dat je probleem niet op.....

Ik neem aan dat je niet in het bezit bent van een Windows 8 installatieschijf?

Dan voer je best een systeemherstel uit aan de hand van een systeemherstelschijf naar een datum toen je het probleem nog niet had.

Hoe je dat moet doen lees je hier. (klik erop)

Indien je geen systeemherstelschijf hebt en je beschikt over een Windows 8 64 bit versie kan je die via deze link downloaden.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lost dat je probleem niet op.....

Ik neem aan dat je niet in het bezit bent van een Windows 8 installatieschijf?

Dan voer je best een systeemherstel uit aan de hand van een systeemherstelschijf naar een datum toen je het probleem nog niet had.

Hoe je dat moet doen lees je hier. (klik erop)

Indien je geen systeemherstelschijf hebt en je beschikt over een Windows 8 64 bit versie kan je die via deze link downloaden.

Dan is er bovenstaande nog altijd.

Misschien dat het bij jouw laptop ook lukt is de laptop uitzetten en dan de aan- knop indrukken en houd die enige seconden ingedrukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.