Ga naar inhoud

internet kabel werkt en draadloos niet


bm.silverlake

Aanbevolen berichten

Hoi Stegisoft,

Het probleem is opgelost.

Wat er precies is gebeurd ,weet ik niet en daar kan ik alleen maar naar raden.Maar wat ik gedana heb is dit: Ik ben naar de helpdesk gegaan van de p[rovider (online.nl) , en heb daar bij de FAQ gekeken naar hoe ik een wifi netwerk opnieuw kan instellen,en hoe ik n paswoord kan veranderen.

Nu stond precies dat wat ik zoek zonder omhaal direct bovenaan,en eigenlijk ook als enige FAQ vraag.

Je moet dan via een website je klantnummer intoetsen,en dan kan je alles met je router wat je maar wil. Zo kwam ik erachter dat de naam van mijn netwerk veranderd was in "k..kop.., en hoe dat is gekomen,of wie dat heeft gedaan?

Rest te zeggen dat ik naam van netwerk en paswoorden heb veranderd.Ik ben nu opeens ook af van die compromitterende plaatjes waar ik in een ander topic over klaagde.

Misschien kan je meedenken over hoe zoiets kan:

Ofwel iemand heeft mn kastje gehackt , ofwel het is ingebouwd in t kastje zelf.

Iemand die software voor apparaten voor bedrijven ontwikkeld, een echte apparaten-insider heeft me ooit eens verteld dat iedere software ontwikkelaar een grapje in zn apparatuur stopt, Een zeer moeilijk te detecteren grapje,en dat dat alleen via een bepaalde combinatie van allerlei factoren tot uiting komt.

Diegene ontwikkelde toen detectie- en informatie zuiltjes voor de NS,en hij vertelde mij een combinatie van tekentjes en letters en dat zn zuiltje dan op tilt zou slaan.

Ik heb dat uitgeprobeerd,en sindsdien zit dat altijd in mn achterhoofd,dat apparatuur raar kán gaan doen (bug) bij een bepaalde code of handeling,etc.

Wat denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.