Ga naar inhoud

virussen en spyware en malware enz.


Aanbevolen berichten

Hallo Maxstar,

Gelukkig ben ik verlost van al die irritante pop-ups, dus het probleem is opgelost. Je bent een kanjer!

Nog één vraag. Wij hebben upc smart guard en toen het mis ging, zeiden zij dat er toestemming was gegeven voor bepaalde sites ed waardoor de beveiliging niet meer optimaal werkte en er dus van alles binnen kon komen. Nu zijn alle virussen, spyware en malware dankzij jouw hulp verwijderd, maar hoe voorkom ik dat dit er weer opkomt. Werkt de upc smart guard nu weer goed of zijn de hiaten blijvend en zit ik over een paar weken weer op het help forum jullie lastig te vallen met mijn besmette lap top? Ofwel moet ik nog actie ondernemen om dit te voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mooi dat het probleem is verholpen, wat betreft UPC Smart Guard en het geven van toestemming klinkt nogal vreemd? Ik heb dan ook niet direct een idee wat hiermee bedoeld wordt.

Ik heb zelf het idee dat dit meer een standaard antwoord is, als UPC Smart Guard verder gewoon actief is dan is dat verder in orde.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg

Malware voorkomen

De meeste malware maakt een uitgaande verbinding met een Command & Control-server waarbij er vertrouwelijke gegevens zoals bijvoorbeeld inloggegevens worden buitgemaakt, indien uw computer geïnfecteerd is geweest is het dan ook raadzaam om al uw gebruikte wachtwoorden te wijzigen.

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.