Ga naar inhoud

stylo camera


grijzegeus

Aanbevolen berichten

bij de aankoop van een "stylo espion" via AVANQUEST werd een dvd-software bijgeleverd.

gedurende de installatie van de software krijg ik achtereenvolgens de vermeldingen te zien in de bijlagen.

wat ik me afvraag is: wat betekent de eerste bijlage en waar kan ik die "redistribuable ........vinden want die zijn ergens nodig want de installatie mislukt dus. de vierde bijlage zal ergens waar zijn want deze software heb ik inderdaad niet op mijn pc staan, en het verwondert me dat deze software om stylo te laten werken. deze software schept volgens mij meer mogelijkheden.

groeten

grijzegeus

espion4.docx

espion1.docx

espion2.docx

espion3.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wilt zeggen dat Visual C++ 2005 en 2008 niet kan geïnstalleerd worden maar meestal is dat nodig om een programma te doen werken.

Ga naar de dvd en op setup.exe of zo met de rechtermuisknop run as administrator klikken en hopelijk dat het dan wel wordt geïnstalleerd.

Anders zelf installeren maar of dat helpt weet ik niet op deze pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.