Ga naar inhoud

Incredimail 2.5


Sylvie Thienpont

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik had tot nog toe geen enkel probleem om te kopiëren en plakken in incredimail. Na een update van mijn besturingsprogramma windows (8.1) ( denk ik toch?!) kon ik ineens NIET meer kopiëren, noch plakken in incredimail.

Wél nog in word en andere programma's, het is dus enkel in incredimail dat het niet meer lukt!

Ik probeerde o.a. incredimail opnieuw te installeren en het lukt nog steeds niet...

Weet er iemand raad die hetzelfde is tegengekomen?

Alvast dank!

Sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, Sylvie!

Je hoort in IncrediMail gewoon te kunnen kopiëren en plakken. Wanneer het probleem zich alleen voordoet bij IncrediMail, dan zou je de volgende topics van het IncrediMail forum door kunnen lezen:

1. IncrediMail Copy and Paste Problems, How to fix it...

2. IncrediMail copy and paste

Misschien staat daar de oplossing voor jou bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad jammer dat de oplossingen die in die links stonden, jou niet geholpen hebben.

Toch nog even een vraag en een opmerking. Voordat je het register induikt, moet je Incredimail afsluiten. Dat had je gedaan?

Je hebt regedit.exe als administrator opgestart en bent gegaan naar HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Microsoft --> Windows --> Current Version --> Internet Settings --> Zones.

Daar aangekomen hoor je het volgende te zien:

5423ea7df248b-zones.PNG

Vijf zones dus: 0,1, 2, 3 en 4. Niet meer en niet minder.

Sommige mensen die jouw probleem hebben met kopiëren en plakken in Incredimail, zagen een vreemd gevormde L, boven zone 0. Anderen zagen daar een raar vierkantje. Beide moeten verwijderd worden (rechtsklik > Verwijderen). Daarna de register editor afsluiten via Bestand > Afsluiten.

Als de zones er bij jou al precies hetzelfde uitzien als in bovenstaande afbeelding, dan weet ik helaas geen oplossing voor jouw probleem. Sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallootjes

nogmaals dank voor al uw moeite, maar ja hoor, ik had incredimail afgesloten, dan regedit uitgevoerd en alles opgevolgd zoals u schrijft ook (stond dus zo beschreven in incredimail) maar ik zie exact wat ik moet zien, die 5 zones... 0 1 2 3 4

niks abnormaals dus!

Heel jammer ja... begrijp er niks van...

toch bedankt nog hoor!

groetjes

sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij dacht dat het probleem met kopiëren en plakken ontstaan was na een update van je besturingssysteem, maar je weet dat niet zeker.

Wanneer je nog weet op welke datum je die update kreeg, dan zou je systeemherstel kunnen uitvoeren naar een datum, waarop je nog wel kon kopiëren en plakken in Incredimail.

Maar ja, kun je die update van Windows wel missen?

Ik heb nog even verder voor je gezocht en kwam bij een andere mogelijke oorzaak:

In my case the problem was caused by Advanced System Optimizer. If you run the Smart PC Care part it removes "Privacy Traces" from Incredimail which permanently takes away some of the functions, such as Copy and Paste. The only way to get them back is if you use System Restore to get back to a date earlier than when you first used Smart PC Care or restore to some other backup you may have made. To stop it happening again either uninstall Advanced System Optimizer or untick all the Incredimail "Privacy Traces" before running Smart PC Care.

Maak jij misschien ook gebruik van Advanced System Optimizer of een soortgelijk programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zoekactie uitgevoerd op het forum van Incredimail, met als zoektermen: Copy and paste.

Dit is een van de resultaten: IncrediMail Copy/paste/spell problem on FireFox

Het terugzetten van Internet Explorer naar de standaard instellingen loste bij die persoon het probleem op.

Het doet er niet toe of jij Internet Explorer in de praktijk nooit gebruikt!

Van tevoren moet je Incredimail helemaal uitschakelen.

Hier vind je de uitleg, met afbeeldingen (wel in het Engels): Reset your Internet Explorer 9 settings : Incredimail Support Center

Die uitleg gaat over Internet Explorer 9, maar in versie 11 gaat dat hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

neen ik heb niet zo een programma om mijn "systeem" in orde te houden... heb wel zoiets, maar niet toegepast onlangs...

En er zijn ondertussen al zodanig veel updates gebeurd (en zoals u schrijft... ze zijn allicht nodig?!...) dat ik niet zou durven er een aantal ongedaan maken, of een systeemherstel doen naar een vorige datum... (kan niet echt zeggen ook van wanneer het niet meer lukte het kopiëren en plakken) ik vrees dus voor nog meer problemen met andere dingen mocht ik nu een systeemherstel doen...

En dan heb ik ook gekeken om mijn explorer terug te zetten, alles opgevolgd zoals er 'in het engels' staat, maar ik kan de settings niet terugzetten want het vak staat niet AAN...

dus dat gaat ook al niet...

Heel vervelend toch he! Computers zijn fijne dingen zolang alles werkt he...

Voorlopig open ik de mails waarin ik iets moet knippen en/plakken in outlook...

Wel vervelend natuurlijk van het ene programma naar het andere springen, maar ik zie geen andere oplossing...

hartelijk dank nogmaals, en mocht je nog een idee hebben, laat gerust weten! Ik probeer zeker alles uit

groetjes

sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.