Ga naar inhoud

helft programma's spoorloos


Gast Lendva

Aanbevolen berichten

Beste, ik begin met te melden dat ik iets van computers ken, nl ik kan ze gebruiken, veel verder reikt m'n kennis niet. Op de laptop van de kinderen zijn de helft van de programma's spoorloos, via start, alle programmas zie je er nog maar een zestal ivp een complete lijst. Bvb een nieuwe excel maken kun je niet, een reeds gemaakt openen wel. Wat ze er juist mee hebben gedaan weet ik niet, ik heb wel al geprobeerd via help-ondersteuning / een eerder herstelpunt terug te zetten, maar zonder resultaat... Het is een HP Pavilion met XP prof. en office 2003. Alvast bedankt voor de hulp Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hebben ze in het register zitten 'sleutelen'. Ik kan aan niet veel anders denken dan dat. Ik weet dat je via het register al je installers op de hele pc kan verwijderen door 1 sleutel weg te doen. Dus ik kan me best voorstellen dat iets gelijkaardigs is gebeurd.

Een oplossing herinner ik me niet meer het dateert al van de tijd toen ik nog geen idee had van pc's. (5jaar terug)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.