Ga naar inhoud

mijn laptop start niet op als printer op usb3.0 poort is aangesloten , wel op usb2.0


robocop67

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

internet heb ik maar krijg die printer niet in orde , ik kan er niet meer aan uit

vg

rob..............

- - - Updated - - -

stegisoft schreef:

Ga nu naar apparatenbeheer / printer

Klik op de printer en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

dit krijg ik niet in orde

- - - Updated - - -

in apparaatbeheer vind ik de printer niet

- - - Updated - - -

nu heb ik bij beeldapparaten in apparaatbeheer de printer toch gevonden maar daar staat enkel eigenschappen in, en die is het niet zeg je trouwens bij de eigenshappen die ik kan aanklikken staan geen TCP/IP waarden in.

- - - Updated - - -

stegisoft schreef : de rechtermuisknop op eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

dit is te verwarrend voor mij ??????????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga nu naar apparatenbeheer / printer

Klik op de printer en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

dit krijg ik niet in orde

Een foutje van mij.

Dus configuratiescherm en dan apparaten en printers klikken

Daar zou je uw printer moeten zien als je dat had geïnstalleerd had.

Klik op de printer en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

Klik op tab poorten en dan nieuwe poort en dan kies je voor TCP/IP en vul daar bovenaan 192.168.0.170 en daar onder Canonprinter of zo (unieke naam) en klik op OK

Controleer nog eens of uw poort is aangevinkt anders aanvinken en dan is het klaar.

Ander computer of laptop die uw printer gebruiker kunnen best de driver van de printer eerst verwijderen en opnieuw installeren

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste stegisoft

ik heb alles zelf kunnen instell en kan nu faxen en printen via LANnetwerk ( de powerline dus ) maar kan enkel scannen met USB en niet via LAN en ik dacht dat dat ook zou gaan of vergis ik mij , gaat dat enkel via usb

gtrz

robocop

- - - Updated - - -

en dan moet ik de scanner nog bedienen , je kan niet meer scannen via drukken op de laptop maar drukken op scanner

- - - Updated - - -

op het eerste zicht wel en dan sta ik even ver als mijn vraag in het begin , ik kan dus die usb niet wegdoen tenzij ik een usb2.0 poort gebruik maar ik heb nu wel overal internet in huis en kan vanuit alle kamers surfen en printen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printen, scannen, kopiëren, faxen en ADF van 30 pagina's. Direct printen vanaf een camera, geheugenkaart en mobiele telefoon met een 6,2 cm TFT-kleurenscherm. Wi-Fi- en Ethernetconnectiviteit.

Bovenstaande staat vermeld bij Canon en dus kan je ook op afstand scannen.

Het is niet duidelijk of je ook op afstand kan scannen.

Sluit de printer op netwerk.

Voor scannen gebruik ik scanwiz en kan dat downloaden en testen als het dan goed werkt kan je dat kopen.

Open het programma en als je goed had ingesteld ziet je bovenaan uw printer.

Klik dan op scan settings en kies voor glasplaat of auto

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

beste stegisoft

ik heb scanwwiz geinstalleerd en nu kan ik scannen via netwerk LANkabel van powerline en heb inmiddels de usb 2.0 kabel afgebroken en alles blijft werken en dit is wat ik wou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hartelijk dank stegisoft voor de moeite en geduld

en daarmee sluit ik deze zaak

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.