Ga naar inhoud

Niet reagerende paginas


Gast

Aanbevolen berichten

Zopas nieuwe pc gekocht,maar nu nieuw probleem,pc loop regelmatig vast,krijg dan melding:

Niet reagerende paginas,krijg in dat kader twee mogelijkheden

pagina's sluiten of wachten,erop drukken biedt geen oplossing,blijft vast zitten,moet dan opnieuw opstarten,vandaag zelfs twee maal opnieuw moeten opstarten.

Paginas%20doen%20het%20niet.png?part=0.1&view=1&vt=ANaJVrHN7ONAavUDTRYiUr20ot3X6o7yFmRMoWdwqxux0UZ6EyztAMxJMxxPg7M0NzRaxiMFO8uoY3uToo3tKdmpQ_2c2a1BZAo2NekiZBjs45SQwUMT0Cs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem doet zich ook bij mensen voor met een niet nieuwe pc toch,ik zag juist dat de vraag over dit probleem reeds vroeger werd gesteld,zonder oplossing,op het laatst antwoordde jullie websitebeheerder het volgende:

Dan is mijn vaatje met oplossingen zo stilaan leeg aan het geraken. Het enige wat je nog kan proberen is om de extensies die je in Chrome hebt ingesteld, eens één na één te verwijderen of uit te schakelen en dan te zien of dit enige invloed heeft op het resultaat ? Dit is discussie van 16 maart 2013 ....

Mag ik daaruit afleiden dat jullie me niet kunnen helpen met dit probleem,ook op het intenet,word dit probleem besproken zonder een oplossing,kan toch niet dat alle mensen met dit probleem dat moeten aanvaarden,dat hun pc dagelijks meermaals vastloopt,dit heeft echt niets met mijn nieuwe pc te maken,heb die al paar weken,eerste week was dit niet zo.

Er moeten toch nog mensen zijn met dit probleem,we zijn nu ruim een jaar later wat vorige discussie betreft,is er dan nog steeds geen oplossing voor de mensen met dit probleem ?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helpless,

ik weet niet of jouw probleem identiek is met hetgeen waar je naar verwijst, of dat het alleen op gelijkt.

Maar als je een nieuwe pc koopt, moet de verkoper zorgen dat hij in orde is en is dit niet, dan ga je naar hem terug.

Niets belet je natuurlijk van het zelf in orde te willen brengen. Als mijn nieuwe wagen fouten heeft ga ik er terug mee naar de garage.

Méér wilde ik hiermee niet zeggen. Ik wilde je alleen maar goede raad geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost,mijn vriend verwijderde google chroome en installeerde firefox als nieuwe browser en verwijderde ook allerlei rommel met kuisprogramma's.

BEDANKT VOOR ALLE HULP.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.