Ga naar inhoud

Veel Geruis met opstarten na een paar keer opgestart niet meer HELP!


Darksize

Aanbevolen berichten

Geeft je pc 1 piepje bij het opstarten of zijn er meerder piepjes?

Bij meerdere piepjes, probeer ze op te schrijven (vb lang lang kort) en zoek dan naar de maker (ami, ast award,...) en versie van je bios. Deze piepjes kunnen een aanduiding geven over het probleem maar ze verschillen naargelang het bios.

Dan ga je naar Bios Central en aan de rechterkant in de tabel bios beep codes klik je op jouw bios en dan kan je de beepcode opzoeken met bijhorende fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Als de pc niet wil starten geeft hij dus geen kik (piep).

Geeft hij wel een piep als hij wel opstart (na X keer proberen) ?

Het geruis dat je hoort bij het opstarten zijn je fans (koeling) die aanslaan en hopelijk je harde schijf die opstart.

Als je zelf geen ervaring hebt met het installeren en/of testen van hardware zou ik de pc gewoon binnenbrengen waar je hem gekocht hebt of bij een andere pc-winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee maar zit pas nieuw geheugen in 1 maand oud of sow ik vermoed de oorzaak CPU fan of motherboard ik heb alle Fans al getest inclusief die van me Videokaart losgekoppeld & dan getest behalve van me CPU uiteraard & me geheugen is nog maar 1 maand oud veel langer zal t niet zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.