Ga naar inhoud

Iphone 5 / Base netwerk


safatjeuh

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb iphone en ben klant van Base , maar ik heb soms problemen met sms da ik ze laat krijg dat er opstaat van zoveel minuten geleden dat verzonden is ,en mijn gsm is meestal binnen binnen woningen altijd dat hij 2-3 netwerk heeft wat zou probleem zijn bij base of kan het aan iphone liggen ? of misschien dat sim kaart is versleten ...

ALvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk stel je hierboven, met uitzondering van je simkaart dan, dezelfde vraag als in bericht #1 ... ik ga er dus hetzelfde op antwoorden ... xD

Gebruik, bij wijze van test, eens tijdelijk een ander toestel met jouw simkaart erin ... wat geeft dat ?

Wanneer het ontvangen van de SMSjes op een ander toestel vlot(ter) verloopt, dan ligt het aan je iPhone ... heb je bij een ander toestel last van hetzelfde fenomeen, dan ligt het ofwel aan je simkaart, ofwel aan je operator ... in voorkomend geval dien je dan contact op te nemen met Base.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.