Ga naar inhoud

download 8.1


luc martens

Aanbevolen berichten

Via de app windows store werd een gratise dowload van windows 8.1 aangeboden voor gebruikers van windows 8.(microsoft corporation).Ik heb die download uitgevoerd nadat ik de nieuwste updates voor windows heb uitgevoerd zoals er gevraagd werd .De download was met succes uitgevoerd waarna ik mijn pc opnieuw heb opgestart zoals werd gevraagd.Doch zoals gemeld krijg ik geen geluid naar TV gestuurd.

PC informatie: Processor: Intel® Corei7-4700HQ GPU@ 2.40GHZ 2.40GHZ

In de hoop U met deze informatie te helpen dank ik U alvast voor de medewerking. Vriendelijke groeten.Luc

aangepast door Jion
Windows key verwijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je gebruik van een desktop of een laptop ?

Indien merk-PC: graag het merk en de volledige type-aanduiding (plaatje op achterzijde of onderzijde) ... aanvullend mag je nog het onderstaande uitvoeren en het gevraagde linkje posten:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besturingssystheem:Windows 8.1 64 bit. Processor:Intelcore i3/i5/i7 4xxx@2.40ghz. Ram:6,00ghz Dual kanaalDDR3@798Mhz(11-11-11-28).Moederbord:ASSUSTeK computer INCX750JB

Grafisch:Generic PnPMonitor(1600x900@60hz)/Intel HD Graphics 4600/2048MBNVIDIA Ge Force GT 740M. Opslag:465GB Hitachi HGST (HTS545050A7E680 SATA)

Optische schijven Matshita DVD_RAM UJ8E2S.MVG LUC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Heren

Bedankt voor mijn probleem te blijven opvolgen.Ondertussen moet ik U melden dat ik via een windowsstappen handboek mijn probleem met doorsturen geluid naar TV heb kunnen oplossen.

Ik heb het volgende gedaan.HDMI kabel naar TV aangesloten.Een rechtsklik gedaan op het volume icoontje.Afspeelapparaten aangevinkt.HDMI voor TV aangevinkt.Systheem opnieuw opgestart.Op deze manier werd het geluid terug doorgestuurd naar TV.

Alvast mijn dank voor de bewezen diensten.

MVG Luc Martens:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost. ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.