Ga naar inhoud

Windows 7 Home Premium overzetten van duitstalig naar nederlands


Adamski

Aanbevolen berichten

Hoi Asus,

Met het uitproberen ben ik weleens op dat bios scherm gekomen, maar durfde daar niets aan te veranderen omdat ik niet wist wat.

Laat je weten of het nu wel lukt. Bedankt.

Misschien een gekke vraag, maar als ik nu een recovery cd windows 7 home premium nederlandse versie er in stopt, is dan het hele probleem opgelost?

Mvg, Adamski

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is het volgende:

We gaan proberen om de wijzigingen die het programma heeft uitgevoerd ongedaan te maken door het uitvoeren van een systeemherstel via een herstelschijf: via deze link kan je de herstelschijf voor je Windows 7 downloaden (klik op de knop "Download" aan de linkerzijde van je scherm).

Door het terugzetten van een herstelpunt zou je dus kunnen terugkeren naar een tijdstip van voor de installatie van Vistalizator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

Ik ben in het bios setup utility scherm gekomen. Ik krijg nu 6 opties: main-advanced-power-security-bootoptions-save and exit. Ik kies nu voor bootoptions. Ik kom nu in het scherm set boot priority. Weer 5 mogelijkheden: 1st boot ( UEFI) 2nd boot ( hard disk....) 3rd boot ( optical disk: ATAPI...) 4th boot ( removable...) 5 th boot ( network...) Ik kies nu 3rd boot ( optical disk...), ga naar save and exit.... en vervolgens start het nog steeds niet vanaf de disc drive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.