Ga naar inhoud

Desktop upgraden van usb 2.0 naar ubs 3.0 ? + upgrade RAM geheugen


tbeer

Aanbevolen berichten

De zwarte stekker uit bericht 6 de eerste foto lijkt verdacht veel op de connector om je USB frontpanel aan te sluiten op je moederbord.

In de tweede afbeelding lijkt de voedingsstekker die je nodig hebt op een SATA voedingsstekker maar de afbeelding is nogal onduidelijk maar ik vermoed dat het deze kaart is die je gekocht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de specificaties van het moederbord er bij pak zie ik het volgende:

Moederbordspecificaties, MSI MS-7613 (Indio) HP Pavilion Elite HPE-025be Desktop PC | HP®-ondersteuning

Je videokaart neemt 2 sloten in beslag, hij neemt dus het brede pci-e16 slot in beslag en het pci-e1 slot direct daaronder.

Dan moet er 1 pci-e slot vrij zijn, want die tv kaart zit in het onderste slot.

ALs je tussen je videokaart en je tv kaart inkijkt zou je dus nog 1 leeg pci-e1 slotje moeten kunnen zien waar deze usb controller inpast.

Voor stroom moet je er zotezien zo'n stekker op zetten

images?q=tbn:ANd9GcQyXfIwHFuvpC-xgl5CEUzoBHlajN3GQRP_2bBlvOyWMP7GTjyC3g

Zoals je in het zwarte stekkertje kan zien zit er een klein hoekje in, op die manier past de stekker maar op 1 manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.