Ga naar inhoud

verouderde browser


Aanbevolen berichten

Met deze laatste opdracht zou IE11 naar zijn originele toestand moeten teruggebracht zijn. Indien het probleem zich nu nog voordoet, wordt het tijd om IE volledig van je PC te verwijderen via Software en een nieuwe download te doen van deze browser. En dan maar kijken of het nog steeds een verschil geeft met Chrome ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geen tijd gehad om te antwoorden.

Ja, ik heb je wel bedankt voor al je moeite, maar het probleem is niet opgelost. De intenet explorer op mijn laptop geeft nog altijd voor sommige websites een verschil in lay-out en bij andere de melding: U gebruikt een verouderde browser IE 7.

Ik wilde dan systeemherstel doen naar een vorig herstelpunt, maar geen enkel van de herstelpunten van deze maand werkt, de computer geeft de volgende foutmelding 0x81000204. Ik heb bij Uitvoeren chkdsk /R ingetikt zoals het schermpje zegt,maar ik heb geen bevoegdheid meldt hij. Ook als ik als beheerder inlogt geeft hij dezelfde melding. Ik vrees dat er meer aan de hand is dan alleen een verouderde browser.;-(

Tot daar het verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 53f33878ecafb-Emsisoft-Anti-Malware-logo.pngEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.

De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren

  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Probeer nu 30 dagen gratis". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Kom bij het Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Schakel PUPs detectie in.
  • Kies vervolgens de optie "Volledige scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\\Users\\Gebruikersnaam\\Documents\\Anti-Malware\\Reports")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 99 % opgelost. Internet Explorer 11 werkt bijna altijd.Twee websites die ik veel gebruik, blijven zich openen in IE7, ik merk het aande lay-out. Als ik dan op F12 klik en de browser verander in Edge (IE11) is delay-out in orde.

Wat eigenaardig is, Pinterest zegt telkens dat ik IE7gebruik. Als ik op F12 druk, wordt IE11 als gebruikte browser aangeduid (zieknipsel)

Ik ben tevreden, dat het zo is opgelost. Voor de websitesdie zich blijven openen in IE7, gebruik ik nu Chrome.

Er is nog een ander probleempje, ik stel daarvoor een nieuwevraag.

Nogmaals bedankt!

post-50575-1417706016,3686_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet om de gebruikte tools nog te verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.