Ga naar inhoud

Naam van nertwerk in statusbalk mini Pad


bkk

Aanbevolen berichten

@ BKK<

Naast <WIFI staat de naam van mijn netwerk.Dan eronder Vergeet dit netwerk..IP adres..Subnetmaster...enz...

Probeer het volgende:

Ga naar Instellingen en tap op Wi-Fi en selecteer het netwerk.

Vervolgens tap op Vergeet dit netwerk.

In het volgende pop-up venster tap op Vergeet.

Maak opnieuw een verbinding met het netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

OK dat is duidelijk.

  1. Ga op de iPad naar InstellingenAlgemeenStel opnieuw inHerstel netwerkinstellingen.
  2. In het volgende pop-up venster tap op ☞ Herstel.
  3. Ga vervolgens de Wachtzin in de router en het Netwerkbeveiligingssleutel bij de Draadloze netwerken beheren (op de computer) ☞ wijzigen.
  4. Herstart de pc.
  5. Voer het nieuwe wachtwoord op de iPad in.

Ter informatie: Het wachtwoord dat u in het apparaat moet invoeren is gelijk aan de Wachtzin in de router en is gelijk aan de Netwerkbeveiligingssleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,

inderdaad problemen met de router.mijn internet provider moeten bellen voor een reset en sedert dan heb ik dat probleem.
hoe bedoel je??de wachtzin in mijn router wijzigen?where?why?

Ik heb ooit een handleiding geplaatst Wi-Fi instellen op een apparaat, wellicht geeft de handleiding meer informatie over het wijzigen van de wachtzin in de router.

Vanzelfsprekend is het afhankelijk van het router type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ bkk,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.