Ga naar inhoud

2de beeldscherm aansluiten


delma

Aanbevolen berichten

had ook nog een vraag over hoe je een 2de beeldscherm aansluit of moet ik daar voor een grafische kaart kopen en moet die van amd zijn omdat dit op mijn pc staat(AMD vission) ik heb 1 liggen van mijn ander pc van nvida geoforce 210 maar die werkt wel in mijn pc maar niet als ik mijn 2schermen aansluit en dit 1scherm in de kaart dit scherm werkt en 1 scherm in de pc via vga aansluiting achteraan de pc deze werkt niet of moeten mijn 2scheremen in de kaart steken omdat dit 3 aansluitingen heet 1 vga 1 div 1 hdmi. ma het 2schermen met juist 2 vga aansluitingen .mvg .

mijn pc is een packard bell met windows 7 home premium 64bit .500gb AMD radion hd 6300

4GB DDR3.

kunnen jullie mij helpen aub .moet ik gewoon een ander kabel kopen of kaart . al vriendelijk bedankt voor de moeite .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet En op videokaart EN op moederbord schermen aansluiten.

Dat kan alleen als je een videokaart hebt voor minstens 2 schermen. Meestal is dat DVI + HDMI

Maar dan zou je ook geheugen moeten verhogen want 4 Gb is ook niet veel.

Bovendien is bij Packard Bell zo dat de voeding zo precies is gemeten dat je haast verplicht bent om een nieuwe zwaarder voeding te kopen als je een nieuwe videokaart koopt en dan ben je haast een halve pc kwijt.

Een optie is uw pc verkopen en een nieuwe kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.