Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan geen foto's meer opslaan


bullseye

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb vanaf vandaag een probleem met mijn Internet Explorer. Ik heb die gisteren geupdate naar Internet Explorer Live Beta en vandaag kan ik geen foto's meer opslaan op mijn pc. Als ik naar een afbeelding ga en op de rechtermuisknoop druk heb ik dat voor:

fout422.png.xs.jpg

Vroeger heb ik dat nooit voorgehad.

Als ik ergens anders klik doet hem normaal en krijg ik die foutmelding niet, alleen bij afbeeldingen (gelijk welke website het is).

ik heb windows xp pro

Kan ik er iets aan doen?

Bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil nog erbij zeggen dat als ik dan op 'close' klik, dan doet hem niks. Internet Explorer blokkeert.

Dan duw ik op Ctrl Alt Del, taak beeindigen...

Verder gaat het met dingen te kopieren, zoals tekst en zo. Alleen bij afbeeldingen doet hem raar.

Ik hoop dat het nog kan worden opgelost :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik had zelf nog niet gedacht aan firefox

Heb die op de pc staan maar ik gebruik liever explorer

zal vanavond eens kijken voor een update of zo

Of kan ik de vorige versie nog ergens vinden en erop zetten? daar had ik bijna nooit problemen mee.

Nog eens bedankt voor u antwoord :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er iemand mij nog kunnen helpen aub?

Ik geraak er echt niet uit.

Ik heb al Internet Explorer 7 gedownload maar die wilt hem niet installeren omdat 8 beta er al opstaat,

en als ik IE 8 wil verwijderen komt er iets op dat sommige programma's niet meer goed kunnen werken dan. Of moet ik me er niks van aantrekken?

Ik zit echt vast nu

help aub :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.