Ga naar inhoud

venster ( tabblad ) in mail


arkitsa

Aanbevolen berichten

hallo, zit met vervelend probleempje. Heb upgrade gedaan van win 8 naar win 8.1

Als ik nu mijn mail open en ik duid een bericht aan staat dit aan de rechterkant van het venster. Klik je in het bericht ergens op dat je normaal doorstuurt naar een internetsite dan staat dit ook in het venster als de mailpagina aan de rechterkant. Het venster wordt dus gesplitst in 2 verticale vensters ipv een volledig venster in IE 11 te openen. Sluit je het venster dan blijft een halve pagina in beeld staan dat je dan via de rechterzijde van het venster moet verschuiven naar rechts om het niet meer te zien. Hopelijk is mijn vraagje een beetje duidelijk want moeilijk te formuleren.

Dus.... hoe instellen dat een link rechtstreeks opent via IE en niet in het venster van het mailbericht zelf??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke e-mailprogramma gebruik je? De App Mail vermoed ik?

Als ik nu mijn mail open en ik duid een bericht aan staat dit aan de rechterkant van het venster.

Is standaard zo en niet te veranderen.

Klik je in het bericht ergens op dat je normaal doorstuurt naar een internetsite dan staat dit ook in het venster als de mailpagina aan de rechterkant. Het venster wordt dus gesplitst in 2 verticale vensters ipv een volledig venster in IE 11 te openen. Sluit je het venster dan blijft een halve pagina in beeld staan dat je dan via de rechterzijde van het venster moet verschuiven naar rechts om het niet meer te zien.

Hier kan ik niet volgen.

Je bedoelt dat je een link naar een website ontvangt in een e-mail, je klikt erop...... maar dan volg ik niet meer.

Best maak je er een printscreen van en plaatst die in je volgend bericht.

Hoe je in Windows 8 een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in je volgend bericht moet plaatsen hier.

Ik wil je er ook nog op wijzen dat die App mail zeer beperkt is in gebruik ten opzichte van bijvoorbeeld Windows Live Mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.