Ga naar inhoud

Hardeschijven opeens lege mappen in Verkenner terwijl ze er toch nog zijn?


tbeer

Aanbevolen berichten

muis en tobo kan je laten zitten: vrijwel zeker zullen die meteen opnieuw geïnstalleerd worden.

zo niet: hard uitzetten (aan/uitknop ingedrukt houden tot ie stopt, en dan opnieuw starten.

kan echt geen kwaad (je moet vóór deze actie alle programma's hebben afgesloten, dus data verlies is niet aan de orde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getest maar het probleem blijft, alles is inderdaad herinstalld van drivers //

Nu heb ik ook iets anders gemerkt, ik hing gisteren mijn smartphone aan mijn pc om die even bij te laden en ik merk dat dit ENORM traag gaat ... Zou het soms kunnen dat mijn pc te weinig stroom doorgeeft op de usb poorten? En dat hierdoor ook die hardeschijven niet helemaal goed werken? Zoja hoe kan ik dit controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou kunnen dat er te weinig stroom wordt afgegeven, zeker als er meer apparaten zijn aangesloten.

maar in het begin van deze draad merkte je op dat die externe hdd's voorzien zijn van een eigen stroomvoorziening, dus dan speelt in jouw verhaal een mankerende spanning op de usbpoorten van de pc geen rol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.