Ga naar inhoud

hebben jullie advies voor een nieuwe laptop ??,


freesoul

Aanbevolen berichten

Waarvoorheb je een laptop nodig? - Dagelijkse gebruik enphotobewerking (Photoshop) en mijn jaren lange verslaving nee geen****o maar Football manager

Watis mijn budget? – niet boven de 800€


Hebik een voorkeur voor bepaalde merken? - ikheb geen voorkeur maar ik heb eens een avondje rond gesurft en uitgekomen op een Dell

http://www.dell.com/be/p/configuration-compare.aspx?returnURL=http%3A%2F%2Fwww.dell.com%2Fbe%2Fp%2Finspiron-17-5748-laptop%2Fpd%3Fref%3DPD_OC

Er zijn 2modellen van hen die me aanstaan maar als je 100€ bijlegt is ditenkel het verschil

eerste model

4egeneratie Intel® Core™ i5-4210U processor (3 MB cache, tot2,7 GHz)

tweede model

4egeneratie Intel® Core™ i7-4510U processor (4 MB cache, tot3,1 GHz) hetverschil is amper iets maar ik ken er ook niet zo heel veel van

Hebik al die nieuwe functies nodig? - welke functies ??? niet echt over nagedacht of daarover te weinig kennis

Welkeschermgrootte heb ik in gedachten? Ik zou graag een 17”scherm hebben voor een mooi overzicht om me achter te verstoppen

Hebik nog randapparatuur nodig? - een muis zeker maar hoogstwaarschijnlijk een externe herde schijf voor af en toe eens eenbackup te nemen

Hebik nog overige specifieke wensen? - ik heb daar niet echteen voorkeur van of toch, ik zou geen laptop van 10 kg willen hebbenen ene die hopelijk kan die dan een aantal jaren meegaan.

Woonje in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop ingedachten? -België, geen voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is best een prima laptop.

Het enige nadeel is dat de batterij 4 cell versie is doch je kan dat niet aanpassen.

Hoe hoger de cell waarde hoe langer je mee kan werken doch veel hangt natuurlijk af wat je er mee doet.

Maar hoe hoger de cell waarde hoe duurder de laptop ook is.

Dus gezien de prijs zou ik het nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.