Ga naar inhoud

ie11 en windos mail12


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello,

om toegang te krijgen tot een server, bvb skynet, zijn twee voorwaarden te voldoen nl. gebruikersnaam en paswoord om toegang te krijgen om te surfen en gebruikersnaam en paswoord om toegang te verkrijgen tot de e-mail(pop3).

mijn vraag is: waar kan ik de gebruikersnaam en paswoord plaatsen om in te loggen om te surfen bvb met ie11?

andere vraag is: als ik wil werken met windows live mail 12 dan krijg je in de werkbalk van ie11 een envelopje die bij aanklikken de windows live mail opent en daar kunnen de gegevens van de server in worden verwerkt, maar moet eerst ook en windows live mail, of een andere account, worden aaangemaakt vooraleer je serveraccount kan werken?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag naar het juiste forumonderdeel verplaatst.

om toegang te krijgen tot een server, bvb skynet, zijn twee voorwaarden te voldoen nl. gebruikersnaam en paswoord om toegang te krijgen om te surfen en gebruikersnaam en paswoord om toegang te verkrijgen tot de e-mail(pop3).

mijn vraag is: waar kan ik de gebruikersnaam en paswoord plaatsen om in te loggen om te surfen bvb met ie11?

Om toegang te krijgen tot de mail van skynet met IE 11 moet je deze link gebruiken: https://webmail.skynet.be/?new_lang=nl

Deze link is trouwens dezelfde voor alle browsers.

Je kan de link misschien best opslaan in je favorieten, dan heb je hem steeds bij de hand.

andere vraag is: als ik wil werken met windows live mail 12 dan krijg je in de werkbalk van ie11 een envelopje die bij aanklikken de windows live mail opent en daar kunnen de gegevens van de server in worden verwerkt, maar moet eerst ook en windows live mail, of een andere account, worden aaangemaakt vooraleer je serveraccount kan werken?
Ik gebruik zelf geen windows live mail en ik kan je hier dus niet bij helpen maar er zijn wel collega's die er meer van weten.

Even geduld dus tot zij online komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aann k. wabbit,

sorry als ik verkeerd zat.

het is niet op het e-mail gebeuren dat ik wil terecht komen, maar waar kan ik de inloggegevens zijnde gebruikersnaam, paswoord, invoeren om te surfen.

volgens mij zijn er twee toegangspunten op een server; 1) één om toegang te krijgen tot het internet en 2) één om toegang tot e-mail te verkrijgen.

het 1) die ik zoek

bedankt en groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar waar kan ik de inloggegevens zijnde gebruikersnaam, paswoord, invoeren om te surfen.
Die gegevens worden normaal ingevoerd in de modem/router die je van de provider hebt gekregen.

Of bedoel je de gegevens om verbinding te maken met een draadloos netwerk?

Met welk toestel probeer je op internet te gaan?

Desktop, laptop, tablet of smartphone?

Kan je merk, model en juiste type van dat toestel opgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

... ik stel mij juist de vraag: er moet toch ergens toelating worden gegeven via een gebruikersnaam/paswoord om gebruik te maken van de server en waar moet dit worden ingesteld
Zoals ik reeds gezegd heb.
Die gegevens worden normaal ingevoerd in de modem/router die je van de provider hebt gekregen.

Die modem/router is normaal gezien het toestel waar de netwerkkabel van je pc naartoe gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.