Ga naar inhoud

Xubuntu verwijderen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het MBR is beschadigd en dient opnieuw te worden opgebouwd met je live cd van Ubuntu.

Maar voor je dat doet zet je eerst het Bios terug naar default settings.

Start de laptop op en plaats de Live CD van Ubuntu in de rom.

Verander het Bios bootorder terug in opstarten vanaf cd en start op.

Als je dan nog niet in de Live omgeving van Ubuntu kan opstarten is de rom waarschijnlijk kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hensyr,

Ik heb mij van de download een opstart usb stick gemaakt de laptop is nu terug de Ubuntu aan het installeren

De bedoeling is om er daarna terug Win7 over te installeren

Indien ik niet kan opstarten van de cd kan ik dan ook van mijn Win7 cd-rom een opstart usb-stick maken?

grts Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo gemakkelijk om dit vanaf de DVD een .ISO bestand te maken want dit heb je nodig om een opstartbare USB stick te maken.

Het is beter dat u een Windows 7 .ISO bestand hebt en dit met de Windows USB/DVD Tool op een USB stick van 4 GB zet.

Een legale Windows 7 .ISO bestand kan u hier downloaden:

Windows 7 32bit Nederlands .ISO

Windows 7 64bit Nederlands .ISO

Onthoud goed waar u uw Windows 7 .ISO bestand hebt opgeslagen want dat heb je nodig voor het maken van de opstartbare USB stick met het Windows 7 USB/DVD tool.

Daarna hebt u de Windows 7 download tool nodig voor het programma te kunnen gebruiken.

Windows 7 USB/DVD download tool

Download de tool en voer het uit, wacht geduldig!

Na downloaden zal het tooltje op uw bureaublad staan.

Open het tooltje en volg de instructies om een opstartbare USB stick te maken met Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.