Ga naar inhoud

Tekst verdwenen uit excel-file


Soccermanu

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb een excelfile waar ik een klassement in bij hou en dat ik dus regelmatig gebruik. Ik sla dit ook regelmatig als back-up op op een USB-stick. Nu wou ik verder werken in dat bestand, maar blijken er verschillende zaken verdwenen te zijn. Zo zijn bv. de namen van de tabbladen weg en ook de geschreven teksten in het document zelf (uitleg bij cijfers) is verdwenen. Cijfermateriaal lijkt behouden, maar het is nogal onoverzichtelijk doordat er nu geen uitleg meer staat en aangezien ik niet alle cijfers uit mijn hoofd ken weet ik echter niet met 100% zekerheid of daar al dan niet iets verwijderd is. Dit is zowel het geval op de harde schijf als op de usb-stick. Het probleem deed zich ook pas voor na het overbrengen van de file naar de usb.

Bij het openen van de file krijg ik ook de melding dat er mogelijk gevaar is dat buitenstaanders mijn gegevens kunnen stelen (terwijl dit document niet online gepubliceerd staat en ook nooit per e-mail verzonden is). Hierbij wil ik wel zeggen dat ik een virusscan op de file heb losgelaten, maar die heeft niets gevonden.

Weet er soms iemand of er een manier is om mijn gegevens terug te vinden en deze situatie ongedaan te maken?

Alvast bedankt voor elke nuttige hulppoging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.