Ga naar inhoud

De service user profile-service verhindert het aanmelden.


indo1991

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik krijgt de melding:De service user profile-service verhindert het aanmelden.

Ik weet dat ik via veilige modus een nieuw acount moest aanmaken,maar probleeem is, als ik klik op ander acount beheren staat het tekentje dat je wachtwoord moet intypen. Dus ik klik er op maar niks gebeurd. Dus ik kan niks doen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bureaubladachtergrond kan je zelf aanpassen naar wens door met de rechtermuisknop op een lege plaats van het bureaublad te klikken en kiezen voor aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

 

Wat je bestanden betreft heb je nog niet vermeld in welke map ze stonden.

Had je eigen mappen aangemaakt of......?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Jha ik had eigen mappen aangemaakt. Stonden zelfgemaakte bestanden op buero blad zelf. En in de mappen van mijn documenten stonde downloud map met films. En in de standaard mijn muziek.fotos. Daar staat de inhoud ook niet meer.

 

 

En de buroblad de mappen die er stonden zijn dus ook weg had zelf ook. Bestande. Op de buroblad staan die zijn dus ook weg

 

 

Je eerste bericht was duidelijk geformuleerd en dus gemakkelijk te volgen waar het over ging.

Je laatste berichten echter, sorry maar....die zinsbouw.

 

Wat ik er kan uit op maken is dat er bestanden op het bureaublad stonden?

Geef eens als test een bestandsnaam in bij het zoeken venster in je verkenner.

Wat levert dat op?

 

Als bestanden echt verwijderd zouden zijn kan je ze misschien recupereren via recuva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.