Ga naar inhoud

fabrieksinstellingen zonder cd


bram

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wil mijn pc helemaal naar fabrieks instellingen doen want

ik vind windows 8 echt niet leuk.

kan iemand me hierbij helpen?

ik heb wel geen cd meer en telkens ik wil beginnen zegt

mijn pc dat er een paar bestanden te kort zijn.

kan dit zonder die bestanden?

alvast bedankt.

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie stond er voor Windows 8 op?

Op welke wijze is Windows 8 geïnstalleerd?

Geef het merk, model en modelnummer door van je computer.

 

Maak ook een printscreen van schijfbeheer en plaats die afbeelding in je volgende bericht.

 

Schijfbeheer bereik je snel via de sneltoetsencombinatie Windows+ X te gebruiken, in het menu dat je dan krijgt klik je op schijfbeheer.

 

Hoe je in Windows 8 een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een image aanwezig, die kan je terug zetten.

Als je niet weet hoe dat moet geef dan zoals gevraagd in mijn vorig bericht het merk, model en modelnummer door van je computer.

Maak voor het terug zetten van de image een backup van je persoonlijke bestanden indien aanwezig op die partitie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik terug vindt in de handleiding van je computer moet je tijdens het opstarten op de F11 toets drukken om je systeem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Koppel al je hardware af behalve muis en toetsenbord.

Zorg dat je een backup hebt van je persoonlijke bestanden, instellingen en software die je achteraf geïnstalleerd hebt dien je opnieuw te installeren.

Meer lees je er over in deze handleiding vanaf blz. 181.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.