Ga naar inhoud

asus T200 TA vraag


Astrid1971

Aanbevolen berichten

Fijn dat je problemen al grotendeels opgelost zijn.

 

Probeer voor je de herstelpartitie ooit verwijderd er toch een back- up van te maken op een extern medium.

 

En wat die software die je vanaf een SD kaart wil laten werken betreft, probeer eens een klein programma op te installeren dan weet je of het werkt.

 

 

En voor jezelf en je familie ook fijne feestdagen gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik weer. ik had nu lekker veel vrije tijd, en ben aan t experimenteren gegaan. ik heb dus geprobeerd om een klein software programma te installeren op de sd card. dat gaat dus niet. de sd card is schijnbaar alleen bedoeld voor media. maar wat wel is gelukt, is om onderdelen van de c;/os  naar de d schijf in het dockingstation te verplaatsen. ik heb de gehele sectie incl de software van OneDrive ( die toch nog 7 gb in beslag nam) naar de d schijf verplaatst.ik heb dus nu meer groene zone op mijn 32 gb in de tablet. heel fijn, want nu kan ik weer wat windows apps terugzetten uit de store.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.  ;)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.