Ga naar inhoud

Wordpress BBpress plugin


Yannick

Aanbevolen berichten

Holy * die is paars hahaha.

Ik zal eens kijken of er een ander thema naar mijn wensen is wat overweg kan met alle andere plugins en opties die er al ingebouwd zitten.

Dit was de laatste 'horde', en dan zal je altijd zien dat die nog net even roet in het eten gooit.

 

Als je zegt, 'sloop' je css of iets anders en dan is het ook gefixed dan is t ook prima, kan best in die code duiken hoor.

Vind het at end gewoon raar dat hij het via de ene manier wel doet en dan vervolgens de andere manier niet meer.

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat paarse kun je denk ik allemaal aanpassen. Standaard ziet bootstrap er heel anders uit qua kleuren.

 

 

Nou ik denk dat als je naar /forums gaat in plaats van /forum hij een bepaalde route afgaat (net zoals dat /over-ons een route is), en door die route denkt wordpress dat hij een andere layout moet inladen. 

Ik denk dat zoiets het probleem zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat problemen met m'n NAS waardoor het wat langer duurt. Maar als ik de code bekijk van Pinboard, moet er een optie zijn genaamd: boxes_columns

Deze optie kan ingesteld worden op onecol, twocol, threecol en fourcol. 

 

Kun je eens kijken of je zoiets kunt vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat die kleur zelf in te stellen is, dat was echter mijn eerste reactie toen ik die website zag hehe.

En ja zoiets moet het wel zijn, zou het anders ook niet weten.

 

Die boxes_columns vind ik terug in de css (niet gevonden alleen boxes-sidebar)of op een andere locatie?

Ik ga er even in spitten iniedergeval, bedankt weer!

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al wat CSS voor je wat je kunt gebruiken in je 'custom CSS' optie van je pinboard theme.
 
Er is blijkbaar nog een andere manier, maar daarvoor moet je in de code van die plugin gaan rommelen. Als er dan een update uit komt, zijn al die wijzigingen verdwenen.
Die plugin voegt zelf een aantal classes toe aan je inhoud. Als hij daar mee klaar is, voegt hij nog de standaard classes toe van je theme. 
Nu moet ik wel zeggen dat het thema wel erg netjes is, maar heel vreemd in elkaar gezet. Ik hoop dat de makers ervan bezig zijn een nieuwe versie te maken. Eentje meer gebaseerd op bootstrap.

article.forum{
width: 100%;
}
article.forum .entry{
margin:1.7% !important;
}
#bbpress-forums ul.forum.column{
width:100%;
}
#bbpress-forums .bbp-breadcrumb{
margin-left:10px;
}
#bbpress-forums .bbp-search-form{
width:300px;
text-align:right;
}

PS: Met deze CSS ben je niet afhankelijk van het aantal kolommen wat je insteld in je pinboard thema settings. Ik heb het hier thuis nu op 4 kolommen staan (zodat de sidebar wat smaller is). en het ziet er netjes uit.

 

 

post-513-0-67209000-1418773724_thumb.png

aangepast door leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kijk en dat bedoel ik dus met responsive. 

Als je een kleiner scherm hebt dat de opmaak helemaal anders is, en als je hem dan op mobiel bekijkt, dat het zo'n mobiele website wordt. 

Dat is niet alleen gebruiksvriendelijk, maar je scoort er bij google ook nog eens hoger door!

 

Ik heb nog één kleine aanpassing. Als je het andere overzicht kiest (topics by Freshness) dan krijg je weer hetzelfde. Met dit gaat dat weer terug goed (even overschrijven):

article.forum{
width: 100%;
}
article.forum .entry{
margin:1.7% !important;
}
#bbpress-forums ul.forum.column, #bbpress-forums ul.topic.column{
width:100%;
}
#bbpress-forums .bbp-breadcrumb{
margin-left:10px;
}
#bbpress-forums .bbp-search-form{
width:300px;
text-align:right;
}
aangepast door leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog iets waar ik net achter kom voor de opmaak in je URL:  forums/forum/

 

Dit kun je ook alleen instellen op:

/forum -> overzicht van je forums

/forum/forum-naam -> je inhoud van je forum

 

Deze instelling heb je daar voor nodig (die Possible bbPress conflict kun je negeren)

Forum Root = forum

Forum prefix = uit 

Forum = forum

 

Je moet dan alleen opletten dat je geen pagina de titel (of slug) geeft:  forum. Want dan werkt je forum-root-url niet meer. Dan wordt die pagina weergegeven in plaats van je forum.

aangepast door leroy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.