Ga naar inhoud

PC naar blauw scherm


Kittencandy

Aanbevolen berichten

Die kast was samen met de videokaart, omdat ie niet in de oude behuizing paste. Als voor het opnieuw installeren van windows, hij liep beetje traag door alle rotzooi die ik door de jaren heen op 't ding had gekeild. Op het moment dat ik de pc kreeg kon ik 3 recovery dvds maken waarbij 'ie de basisinstellingen van windows dr weer op keilde. Het ding heeft alle drivers zelf opnieuw geinstalleerd destijds, wss via die dvds. Hij doet 't verder ook prima, crasht alleen bij dat openen van bestanden voor toepassingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt voor vorig jaar (2013) een andere videokaart geplaatst en alles in een nieuwe behuizing geplaatst.

In november 2014 zet je de computer terug naar fabrieksinstellingen.

Dit betekent dat de de driver voor videokaart niet meer de juiste is.

 

Verwijder via configuratiescherm-> programma's en onderdelen de eventueel daar aanwezige software voor je videokaart.

Ga dan naar apparaatbeheer en klik op  beeldschermapadapters, dan klik je met de rechtermuisknop op je videokaart en kies voor installatie ongedaan maken.

Herstart je computer, de videokaart wordt nu terug gezien als nieuwe hardware.

Installeer dan deze driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.