Ga naar inhoud

[OPGELOST] E-mail


TOMSEGERS

Aanbevolen berichten

Kan iemand helpen,

Ik heb een behoorlijk grote map met mails postvak in, uit en verzonden items. Soms komt er bij het afsluiten van outlook Express een pop up om de berichten te comprimeren en zo plaats te besparen. Na de laatste uitvoering open ik opnieuw Outlook Express en zijn plots in de map postvak in alle berichten verdwenen tussen 21/11/2008 en 21/12/2008. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze kan terugvinden of kan ik er een deel opnieuw binnenkrijgen vanuit de providerserver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in je "prullenbak". Na comprimeren wordt daar een backup geplaatst van alle mappen. Moet iets zijn in de aard van Postvak IN.bak, Verzonden Items.bak, enz. Indien aanwezig, kan je deze hernoemen naar de oorspronkelijke naam Postvak In.dbx, Verzonden Items.dbx ... en deze mappen terugplaatsen naar hun standaardlocatie in de map Outlook Express.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.